måndag 7 maj 2012

Måndag och brödbak

Så var det ny vecka igen...helgen susade iväg i ett huj!
Super trött mor väcktes kl fem av att en kissnödig Milla viskade i mitt öra. Hon har börjat komma in till oss på natten igen och eftetsom Nike sover i min säng orkar jag inte riktigt krångla utan hon får ligga kvar. Milla sover med blöja men kanske är det dags att ta bort den när hon vaknar av att hon är kissnödig. Hon kröp ner i sängen igen efter toabesöket och vi somnade om till 6 då Nike ville äta. Ingen idé för mig att somna om så in i duschen och försöka väcka ögonen. Det sliter att vara på party med endast fyra timmars sömn till följd!!!

Barnen har lekt på bra idag så jag har fått lite gjort. Bla fyllt på brödförrådet som var tomt. Nike har sovit 9-12 och äter nu så när hon vill sova igen tänkte jag ta och flytta odlingspallkragen som jag tänkt göra i ett par veckor nu!? Håller. Tummarna att det blir en långsovning även på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar