onsdag 2 maj 2012

Sola skiner gott!!!

Njuter på trappen med en kopp kaffe. Solen strålar, Nike sover och det är så där alldeles lagom varmt än så länge:) åhhhh vad härligt!!!!
Jesper jobbar idag igen men vi har haft en riktigt skön ledighet. Kunde inte haft bättre väder och barnen har studsat mest hela tiden så vi har fått lite gjort här hemma. Dock inte nått inomhus så där ligger vi efter...mem jag har nog bestämt mig för att låta det vara även idag, ska ju bli sämre väder så kan ta det då istället:-P

Åhh nu kommer våra stenar till uteplatsen, jihiii!!
Tillbaka igen...snart behöver jag inte sitta på en kudde på trappen utan i en skön solstol (har vi ingen!? nåja en stol iaf) på uteplatsen:))

Från idag är Jesper officiellt pappa till Nike. Var på socialförvaltningen och skrev på faderskapsintyg ogifta som vi är. Känns ytterst förlegat att behöva åka till soc för att skriva på ett papper för det år 2012, är ju inte direkt ovanligt att få barn innan vigsel. Men det är ju för att bli vårdnadshavare också visserligen, jaja jag vet inte! Gjort nu iaf:)

Blev ingen middag hos mina föräldrar då mammamvar magsjuk:-( Såå besvikna barn!!

Nu vaknar Nikis...dags för mat:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar