måndag 21 maj 2012

Gäsp...

Kissig säng och lakanbyte, dusch och omnattning, nappisättning och nu matning...nä nu vill jag faktiskt sova!!!

...uppdaterat många timmar senare:
Idag packade jag och barnen in oss i bilen runt 10 för en skoshoppingsväng och jisses en sån sväng det blev!
Efter närmare två timmar utav provande, svettande, kexätande och busande lämnade vi butiken med sju(!) par skor. kalaset slutade på ca 700kr, som hittat:)
Kl var ca 12.15 när vi gick därifrån...nu behövdes lunch och det snabbat för 13.10 skulle Milla vara hos tandläkaren!! Inte så bra planerat av mig jag vet men sÅ blir det ibland. Jag köpte en räkmacka och beställde två portioner barnköttbullar på caféet tvärs över gatan. Kastade i mig min macka för att hinna innan Nike, som sovit sig igenom shoppingen, ville äta. 25min senare ingen mat och jag började svettas ännu mer. Stackars barn fick stressa i sig sina goda(hemmagjorda) köttbullar när de tillslut fick dem och sen fort fort in i bilen. 13.12 stod klockan på när vi anmälde oss i receptionen, inte så illa ändå:)

Milla skötte sig bra, gapade så stort så. Hon har lite korsbett men inget som de gör nåt med.
Åkte vidare för glass på Sveas och där satt vi sen länge och bara chillade! Ingen mer stress!

Måste berömma töserna, de var helt suveräna och bara liiite tjat behövdes;)

Nöjda och glada med en massa nya skor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar