onsdag 11 januari 2012

Vårkänslor (!?) och brödbak

Promenerade i sakta mak till dagis för att hämta mina två små söta. Otroligt skönt ute, kändes som vår och vårkänslorna började poppa...hm 11januari!? Kan bli en lång vinter!!!
En superglading mötte mig hoppetossande i dörren medan den andra gärna ville att jag skulle hem igen så hon fick leka vidare! Men med mutan att nya Bamse låg och väntade i brevlådan så gick det ganska lätt att få med dem hem iaf...alla knep är bra utom de dåliga såklart!!
Vi stannade i lekparken på vägen hem och njöt av den sköna luften, började dock frysa på och det var sååå nära att en högravid jag blev liggande mitt på övergångsstället, tur att jag höll i sulkyn!!

KUL kana och lervällingen gjorde mina barn till extra glada barn!!

GosMillis i farten!

Fiiina fina Iris!

Väl hemma bakade jag ut solrosbaguetterna som låg på jäsning...de blev mums till spenat och linssoppan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar