torsdag 26 januari 2012

Födelsedagskäraste, tacos och BMbesök

Idag belv min käre sambo lika gammal som mig...all kärlek till dig<3 Jag och barnen sjöng för full hals i morse. De hade pysslat paket på förskolan som vi de sen slog in igår em. En glad och yrvaken Jeppe fick också en GARMIN Forerunner 210HR (som tyvärr inte kommitmhem ännu, är beställd) alltså en pulsklocka med dataöverföring och gps...nu jäklar ska här springas:-)
Köpte tulpaner under dagen som prydde bordet vid tacosmiddag och vit chokladmoussedessert med hallonsås. Mysig kväll!!

Jag är inte längre sjukskriven, har gått in i vecka 37 nu och det anses vara ok att liten kommer så då hävs sjukskrivningen för prematura sammandragningar. Så idag och imorn får jag använda flexen för att få koertare dagar. Jobbade dock ända till kl 14 (!) idag:-) Blir nog lite längre imorn också...min SISTA arbetsdag på lääänge och jag får återgå till hemmamams!!! Lovely!!!

Var hos barnmorskan Cissi igår. Allt var bra! Bt 130/70, hjärtslag kring 135, sf 35 (kurvan planade ut lite efter senaste skutt uppåt), vikt +19(!!!)kg sen inskrivning (jisses!)
Vi gjorde en sammanfattning av graviditeten och pratade lite förlossning. Känns spännande och förväntansfullt! Nästa besök om två veckor! tänk att nu kan det i stort sett ske när som helst...eller om typ sex veckor också för den delen!!

Nä hua vad trötta mina ögon blev...får fortsätta imorn. Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar