onsdag 4 januari 2012

Trasig diskmaskin

Passar väl lägligt såhär efter alla julklappar att diskmaskinen väljer att lägga ner sin verksamhet i detta hem:-(
Servicekille kommer nu i em så vi får se vart det slutar.

De senaste dagarna har jag inte alls tagit det så lugnt som jag kanske borde på eftermiddagarna...handlat mat, ute med barnen, hämtat linser mm. Nu tycker även jag att "åhh vad trött jag ser ut!" är kanske inte så svårt att vara pigg när J har varit hemma och gjort grovjobbet medans jag kunnat vila lite när som...nu är det jobb på fm och barnen plus hushåll på em detta tillsammans med alla extra graviditetskilon!!
Så nu ligger jag på soffan med benen högt och kollar på skidor på TV! Bara pralinerna som saknas;-) Middag finns kvar sen igår så jag behöver bara hämta hem barnen sen några andra knop görs ej idag!! Förhoppningsvis kan jag starta en diskmaskin också:-)

I morgon är det dags för bm besök igen, går också in i v 34...jisses vad tiden springer på. 16 dagar kvar att jobba innan det blir lååång hemmatillvaro igen, MYS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar