lördag 7 januari 2012

LCHF

Hade mina föräldrar på middag igår kväll. De har hoppat på LCHF-banan...och jag som är krångelmaja på andras middagar med mina mjölk/laktos problem vill såklart behandla dem så som jag alltid blir behandlad! Så jag googlade runt i receptvärlden och landade på en blogg 56kilo.se full av LCHF mat. Ganska skeptiskt inställd måste jag erkänna att jag varit Till denna kost... Men med denna meny måste jag säga att både jag och Jesper blev imponerade liksom mina kära föräldrar!!

Mjukt LCHF bröd
Krämig sagolik kräftsoppa
Kantarellpaj

Så vi kommer nog laga en hel del från denna blogg framöver:-)

Idag har vi myst med A, M och C på Skojlandet. Var där hela förmiddagen och åt även lunch (pannkakor och kokkorv!) där. Lite folk till en början men sen blev det i mesta laget. Brukar vara så himla lugnt och skönt där annars.
Hem och ut i lekparken på em. skön dag och så himla skönt att det bara är lördagkväll!

Nu ligger jag bredvid en sovande Milla... Ska försöka resa mig ur sängen, hänga lite tvätt och sen bänka mig med min älskade sambo framför en film i soffan, mer mys!!

Hoppas alla får en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar