tisdag 24 januari 2012

Drömmar

Alla dessa knasiga drömmar som ställer till det för mig på nätterna. I natt var tex Iris och kollade på elitseriehockeymatch i Karlstad tillsammans med en annan 4åring och hans sunkiga pappa!? Jag och J gick runt här hemma mitt i natten och väntade på att de skulle komma hem i ett ovanligt kaosartat snöoväder!! Jag vaknade så obehaglig till mods och forsökte skaka av mig drömmen.
Somnade om och kastas in i en dröm full av alldeles ludna och övermögliga mögelostar som nästan vandrade bort av sig själva, hmmm är det fel på mig!!?
Sista svängen (som jag minns) smällde det högt tre gånger och jag sätter mig med världens puls upp i sängen...vad var det!? Var tvungen att gå runt i huset och kika och lukta!!!????!?!?
Jag säger då det!! Nästan så att det känns lite jobbigt inför kommande natt.

Milla lyckades, efter att ha knorrat en hel del kring 22, sova hela natten i sin säng...så hade det inte varit för drömmarna hade jag kanske sovit ostört:-S
Det kanske kan vara bra att försöka få M att sova i sin säng när det antagligen kommer bli en liten mini i vår säng snart. Mem vem vet det nya lilla tillskottet kanske kommer sova HELA natten redan från start;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar