fredag 24 februari 2012

En sessa till folket men ingen till vår familj ännu!

Jag har dragit på mig ännu mer snor och jäkelskap! Vilken dålig timing...undrar om kroppen väntar ut denna innan den bestämmer sig för att klämma ut lilla mini? Sämre idag, tror jag haft lite feber då jag frös som en tok, sov en timma för att sen svettas som en galning! Så skönt att det är helg så J är hemma, barnen är hyfsat uttråkade de med nu.

Hade de ondaste förvärkarna hittills igår kväll, var 30min mellan ca 20-23 sen la de av:-( Hade inte i närheten så många falsklarm mina andra graviditeter innan det verkligen satte igång. Detta börjar ju bli lite frustrerande. Samtidigt är jag lite kluven och tycker egentligen att det kan få dröja några dagar till så vi hinner kurera oss lite mer. Jag är nog egentligen inte så orolig för att jag inte ska orka, mer att det känns trist efteråt att inte vara frisk och att barnen är såå snoriga och att vi ska tvingas hålla dem borta från alltför mycket nedsnorande av bebisen.
Det blir som det blir!

Pratade med mamma (liksom varje dag numer då hon ringer och frågar om hon ska cykla hem eller till oss efter jobbet!) och hon tippar natten mellan lö-sö...ja varför inte!? Tycker det skulle vara skönt om det startade på natten så jag slipper ha ont när barnen är vakna samtidigt Som det är bättre att få sova en natt och vara utvilad när det drar igång.

Nu ska jag äta chirre och lite glass tror jag!!
Vikten, va vaddå ska man tänka på den???? Det kan jag väl göra nån annan gång, tar lite favvo-saft med loka också tror jag:-P

Finfin orkidé som blommar på nytt här hemma:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar