fredag 10 februari 2012

Kkarvaken!?

Här ligger jag mitt i natten och bloggar...total sovvägran av min kropp!?
Hade kass mage i går kväll och lite frossa och misstänkte nästan magsjuka, men så detta, ja jag vet inte! Moler i magen litegrann men inga värkar så det känns inte som att det skulle vara på g heller. Elakt iaf att inte låta mig sova tycker jag, blir ju förbaskat trött imorn, morr!!!
Har druckit lite varm mjölk och hoppas på att den snart ska vagga mig till sömns:-)

Allt var förresten bra hos barnmorskan i onsdags. Magen hade inte vuxit så mycket men tillräckligt af. Bra socker, bt och hjärtljud. Vågen glömde jag (kanske hoppade jag över medvetet) denna gång, känns lite som det kvittar nu;-)
I väntrummet innan var det två nykläckta godingar och jag blev sååå rörd och moderliga känslor vällde upp och tårarna kröp nära nära:-) snart är det våran tur!!!

Var hos mormor S igår eftermiddag med barnen. Åkte direkt från dagishämtning och fick mellis där. Gott med söt apk-limpa (det var inte igår) och jag unnade mig Bregott och ost, ooooo så mumsigt! Hormonerna tillåter mer och mer laktos verkar deg som...gott nu men egentligen bara jobbigt att påminnas om det goda då jag antagligen kommer få utesluta allt igen så småningom.

Tur att barnen har dagis på fredagar så jag kan få sova då för det verkar inte funka med mjölken ännu iaf!?
Iris har nmansdag imorn så det blir semla-premiär tänkte vi...gottgott:-)

Nu ska jag ge John blund en chans!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar