lördag 25 februari 2012

Välkommen sköna helg!

Känner mig lite piggare idag! Visserligen TJOCKT med snor men efter att ha fått i mig en kopp te direkt på morgonen känns iaf hals/bröst ok och för näsan finns ju nässpray som tur är. Mer energi i kroppen än igår så det känns som sagt rätt ok:-)
Har fått sova hyfsat också så jag passar på att ge J lite sovmorgon, det var ett tag sen och han älskar verkligen att få ligga och dra sig! Jag gör det inte alls men däremot gillar jag att ha sällskap uppe så då drar jag oftast upp herrn med mig som då visserligen är ganska grinig och tråkig som sällskap tills kaffet smeker strupen på honom...nu blev det svammel:-D

Ska iaf sätta igång med frullen nu medan barnen kollar lite bolibompa. Vad dagen har att bjuda på vet jag ej? De små behöver verkligen aktiveras men är så hostiga så vild lek funkar sådär:-S nåja får se vad vi gör!!!

Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar