måndag 20 februari 2012

Nyvaken!

Vi är tre sjuklingar numer...jag har dragit på mig förkylningen jag också:-( Jag har ingen feber dock, Milla är "bara" genomförkyld och hostar som tusan medan Iris är som Milla och har dessutom fortfarande 40 i feber...stackars oss!!
Hade sångstund på vardagsrumsgolvet i morse och sen fruktstund...efter det kom en första filmstund med "fem myror..." i dvdn. Soler strålar ute men det känns ändå rätt ok att bara vara inne!!

Åt upp resten av gårdagens pannkaksmiddag med sylt och vispgrädde till lunch...barnen åt faktiskt varsin och dricker saft till så de får iaf i sig lite. Min aptit finns kvar trots allt snor;-)

Kröp sen ner i vår säng med massa böcker och trot eller ej så somnade vi synkat alla tre:-) jag vaknade riktigt utvilad efter en timma och barnen sover fortfarande...kan bli lite knöligt till kvällen men då är ju J här;-)

Eftermiddagen tänkte jag starta med isglass och...ja varför inte fortsätt med lite film!!
Vilken dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar