fredag 10 februari 2012

Frissan;-)

Det ha inte varit många knop här hemma idag vill jag lova. Sov väl iaf två timmar i natt tillslut:-/ Efter att jag lämnat barnen åkte jag dock en sväng till MAXI innan jag däckade i sängen. Skulle handla vispgrädde till Iris namnsdagssemlor...fattar inte hur grädde kan kosta 800 kr och fylla tre kassar bara!? Köpte supersköna fleecesockor för halva reapriset 20kr, dom kommer jag bo i!!

Äntligen har barnen kommit på att man kan leka frisörsalong med mor sin som kund...älskart!!!!! Kan sitta i salongen hela eftermiddagen tror jag:-)

Liten i magen är inte nådig mot mig så som den håller på och kickar just nu!! Vad vill du lilla vän? Komma ut kanske;-)

Ha en skön fredag!
Här blir det Notting Hill med fantastiska Jullan:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar