fredag 3 februari 2012

Snö

Så har det börjat snöa även hos oss. Ska väl inte bli lika mycket som på östkusten, men kanske det kan räcka till lite pulkaåkning imorn:-) Har inte varit mycket av det denna vinter.

Har varit TRÖÖÖTT idag, ja sådär så jag knappt orkar vara vaken!? Sov helt ok i natt så jag vet inte varför. Tänkte fixa ordning barnvagn och babyskydd idag men kom inte längre än att allt hamnade i hallen. Hinns nog med imorn:-)
Har iaf varit in till vårt lilla centrum en sväng och köpt miniblöjor, babyolja, nappar och tuttsalva (fy fanken för alla sår jag fick i början med Milla...ryser ajajajaj!!!)
En granne öppnade en ost och delikatessbutik idag som jag var in i också...köpte en lyxigt god tapenade och knäckisar som jag tänkte gotta på ikväll, mums!

Jesper kom hem med en ny åkpåse och en supergosig snuttefilt som nu tvättas. Tänkte ha den i min säng tills liten behöver den...så den luktar riktigt mycket mamma:-)
Jag tror faktiskt vi har allt vi behöver nu, så nu saknas bara några vilodagar för mig sen är jag redo, eller nåt...haha!!

Ligger på soffan med barnen som kollar på Pettson och Findus...mysigt med film ibland, händer inte ofta så de blir såå lyckliga när man föreslår det. J fixar middagen som idag blir stekt kött och klyftpotatis, är jätte hungrig!!!

Ha en skön fredagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar