torsdag 16 februari 2012

Sjukling o mera film

Vi som varit så friska...Milla har feber och kraxar som en kråka, jättehes:-(
Hon var lite hes i morse när jag lämnade på förskolan så jag sa att verkar hon skruttig får de ringa. När jag sen hämtade sa de att det varit gränsfall att de ringt då hon varit lite seg men att hon ändå varit glad så de struntade i det. Väl hemma hade hon 38,4 och nu 38,8 när hon la sig. Får se vad natten har att bjuda på:-/

Min dag har bestått av grannfika på fm och sen lite äppelmoskok innan jag plockade hem mina små. Barnen brukar få bestämma i mat en dag i veckan och idag ville de ha soppa och pannkaka (torsdag som det är) men de kunde inte enas om vilken soppa så det fick bli broccolisoppa (I's val), kycklingsoppa (M's val) och så pannkakor då:-) så snöll man kan vara ibland;-)

I tisdags valde vi actionfilm i form av "Abduction". Bra film men som så ofta med action, löjligt hollywoodslut som sänkte betyget:-/
Idag slår vi till på komedin istället..."Horrible bosses", se hur det blir:-)

Skulle faktiskt kunna tänka mig att föda barn inatt också;-)

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar