torsdag 2 februari 2012

Första förvarningen!!!!

Idag har jag känt första tecknen på att det närmar sig!!

Ringde hem Jesper som fick åka och lämna barnen på dagis för jag hade såå ont i sidan av magen, som håll, och kunde inte stå eller gå. Det lättade när jag la mig men då kom istället rejäla förvärkar som jag fick andas igenom...hållet har släppt och värkarna avtagit nu när jag rör mig igen.
De kommer lite fortfarande men mycket svagare. Tror det är ett falsk larm men jisses så stressad jag blev, hade inte packat nån väska, inga frysta matlådor att ta med till sambon, vi har glömt köpa mössor, och ve och fasa..mina favvomysbyxor är trasiga i grenen, mm!! Nu är hälften fixat iaf, ja jag har suttit och sytt, hehe;-)

Kära J sitter i videokonferens vid köksbordet. Är glad att vi ställt in hans resor till Norrland nästa vecka!!!! Fick lite panik när han inte svarade på två samtal i morse...tänk om han hade varit 6h bilresa bort, hua!!

Nu ska jag fixa alla hygienpryttlar som ska med när det är dags på riktigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar