tisdag 21 februari 2012



Blommor gör mig glad, denna lilla lila i fin hjärtkruka från min käre sambo blommar så fint!!!

Är konstig i kväll, speedad på nåt sätt. Funderar nästan på om jag ätit nåt skumt!? Klockan är elva och att sova känns som mission impossible! Skulle inte bli förvånad om det sätter igång med värkar, även fast jag tvivlar starkt på det. Känns som jag vill ut och springa, eller gå ut på krogen och dansa i timmar, haha..håller på att bli knäpp tror jag!!

Imorn är det dagen då mini är beräknad att komma, har dessutom tid hos barnmorskan. Hade hoppats på att slippa gå dit, men det verkar jag få göra. Jag känner mig såå färdigbakad nu, redo att föda helt klart! Villa träffa den lilla krabaten nu, få upp henne (honom, litar ej helt på ul'et) på bröstet och nosa i sig underbara bebisdoften!!! Åhh blir galen!

Godnatt godnatt! (kanske skriver mer snart om jag inte lyckas somna!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar