lördag 8 augusti 2009

Dåligt samvete:-(

Usch och fy på mig...jag skulle klippa Millas naglar nu ikväll och tror ni inte att jag klipper i fingret!!
Stackars lilla älskling skrek i högan sky och blodet rann. Iris stod bredvid och blev rätt chockad, underläppen började darra och sen började tårarna sakta rinna. Jag känner mig som värsta skurken...lilla fingertoppen är blå!!! Förlåt tösen min, ska aldrig upprepas!

Dagen har annars varit toppen. Har badat och strosat i Nora.
Iris och jag badade rätt länge i riktigt behagligt vatten, hoppade från bryggan och byggde sandslott (blev väl mer likt en sandhög!). Tänk nästa sommar när båda våra småttingar kan bada...mysigt!
Åt grekisk lunch, jätte goda vitlöksköttfärsspett till mig så nu stinker jag ;-)
Ville ha Noraglass, men det var såå lång kö så det hoppade vi över. Hade ju lovat Iris glass så det fick bli en Top hat från Ica istället, hon var nöjd!
Köpte ett par jätte fina Name It byxor till Iris på Nillas bod. Finns flera stycken mysiga butiker där man skulle kunna spendera massa pengar som man inte har tyvärr!?
Väldigt mysig stad...skulle kunna tänka mig en sommarstuga där i krokarna. Vi är lite inne på att skaffa en sån så småningom.

Har varit jätte varmt idag också, men det har fläktat så det har varit jätte skönt!

Ska väl inte bli riktigt lika fint väder imorgon men varmt iaf så vi lär väl vara ute en del. Men har inget planerat än. Får se vad som händer!

1 kommentar:

  1. Hej nu har jag hittat hit:) FIN blogg! ..stackars milla och stackars iris o stackars DIG vännen.. du led säkert mest.. :( Ni verkar haft en skön dag i alla fall:) kramar malin

    SvaraRadera