fredag 21 augusti 2009

Mysig förmiddag

Har nyss kommit hem från M, F och T. Himla trevligt har vi haft. Lekt, babblat och ätit. Det flesta diskussionerna halvfärdiga eftersom man blir avbruten av de små mest hela tiden och tappar spåret;-)
Åkte hem mitt i sovtiden, F hade då somnat i en fåtölj(!?), så jag misstänkte att Iris skulle slockna i bilen = krångel när vi kommer hem, hur ska jag få in båda två varav ena sover och andra inte kan gå själv. Men med en massa mutor...meeeja sånn, Tack M för majskrokarna, och rallykörning så hann vi hem lagom till hon var så där såsig så det bara var att drutta i säng när vi kom in. Även lilla Milla somnade i sin säng, så nu blev det lugn här hemma. Dicker kaffe och ska kolla vad jag kan förbereda för middagen. Ska på kräftskiva men tror vi äter middag innan...skala kräftor så man blir mätt med två små söta i hasorna kan bli knepigt.

Ska väl hinna med lite nu så det är bäst jag slutar här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar