måndag 3 augusti 2009

Kvällspromenad

Åhh vilken himla skön kväll! Jag och Milla tog en rask promenad när Jesper nattade Iris. Ca 7km enligt eniros mättjänst. Skönt men det känns i benen! Milla sov nästan hela tiden så nu vill hon inte riktigt somna i sin säng.

Eftermiddagen spenderade vi på Iris rum. Iris pysslade med smått och gott och matade dockan med russin. Milla låg under gymmet och sprattlade. Jag och tjejerna har haft en himla bra dag tycker jag!

Iris är så rolig...när hon gör nåt som hon vet att hon inte får göra och jag säger till henne, ler hon finurligt och säger pappa sagt. Alltså att pappa har sagt att jag får, haha nu börjas det!! Hon säger också suuuta mamma (sluta mamma) rätt ofta även om jag inte gör nånting!?

Milla och jag hade en lång konversation vid skötbordet nyss...så mysigt när hon kluckar, aaooo:ar och jollrar. Tänk att nästan alla barn gillar skötbordet, kanske inte själva blöjbytet då.

Åt jätte god flygande Jakob (utan banan o nötter så då är det väl nåt helt annat egentligen) till middag. Lite dålig planering av mig dock så vi började nog inte äta förrän närmare 18. Iris var vrålhungrig, stackare. Älskade Jeppson också för den delen.

Träffade en mamma med två barn i lekparken på förmiddagen och sen när jag loggade in på familjeliv hade hon lämnat kommentar i gästboken. Det visade det sig att vi har hängt i samma tråd under graviditeten. Världen är allt bra liten:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar