lördag 29 augusti 2009

Fredag

Heldag med shopping tillsammans med L och A. Var där när de öppnade kl 10 och kom hem runt 16...funkade över förväntan med tre småttingar. Iris var väl den som var minst nöjd med att sitta i vagnen och gå i affärer med shoppingglada mammor...(konstigt!?) Sen blev hon helt speedad och kutade runt som en galning. Försvann en kort stund på Kappahl så jag precis han få den där otäcka känslan, var är hon!! Men sen hörde jag små steg, pjuuhhh. A försökte hålla ordning på henne Ijis vill inte komma, mamma! Goa lilla pojk som igår var lite chockad över Iris beteende. Glass i stora lass på eftermiddagen, härligt med mutor! Strössel och geléhallon dessutom till de små, ska de va så ska de va!!!!
L handlade för fullt, jag inte riktigt lika mycket, men en top, jeansleggings och gummistövlar till mig och en korg att ha schampo, tvål och dyl till badkaret blev det i alla fall.

Middag bestående av lyxig laxpasta (rökt lax, grädde, gräslök, senapspulver, citron)
sen blev det bad för mig och Iris

1 kommentar:

  1. tack för en helt fantastiskt trevlig dag,puss å kram

    SvaraRadera