måndag 31 augusti 2009

FY för förkylning!

Usch, blä, morr och fy fanken!!!! Nu vill jag inte vara förkyld längre. Dagen har gått rätt bra, vi var i Parken och kom väl hem runt tre tror jag...totaltäppt eftersom jag glömt nässprayen hemma...men sen nu under kvällen känner jag mig sämre igen, jätte trött och frusen. Vill inte!!
Får bli en tidig kväll!

Iris sov inte förrän kl tre idag, hon lekte så bra så jag tyckte det kändes elakt att slita henne därifrån. När vi satte oss i bilen sa hon att hon skulle sova i stora sängen (madrass på golvet i hennes rum) och inte i bilen. Tänkte försöka hålla henne vaken tills vi kom hem men efter 100m sov hon...okontaktbar! Hon var helt färdig och jag kunde lyfta in henne från bilen till sängen.

Vi kommer ha ett litet kalas i Parkleken för Iris på söndag. Tårta, grillning och LEK! Blir kul, perfekt att kunna vara där, vi har ju inte så stort här hemma! Hoppas bara inte att det ösregnar.
Nu sitter jag och kollar olika tårtrecept...hmmm, har inte bestämt än. På lördag kommer lite släkt och firar, så det blir två kalas för lilla damen sen kommer ju vi fira henne på födelsedagen också såklart.

Hoppas jag är bättre imorn, öppnar i Parken.
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar