torsdag 13 augusti 2009

Seg läggning

Idag har båda krånglat vid läggningen. Milla somnar men fäktas som en tok och slår såklart bort nappen och vaknar...i med nappen, somnar, fäktas, ut med nappen osv. om och om igen. Men nu tror jag hon slocknat.
Iris bara kommer upp, säger gonatt, kramas, stanna i sängen nu, går ut och så kommer Iris upp igen. Fick byta en bajsblöja också mitt i nattningen. Men nu har det varit tyst ett tag så hon sover nog nu.

Men nu sätter ett billarm igång precis utanför och...nej, båda sover så sött.
Var in och kikade på dom. På rygg med armarna upp på var sida om huvudet, snusandes och så avslappnade. Måste vara bland det vackraste som finns. Vissa kvällar när jag är så där lite extra känslig av nån anledning typ sett nåt gripande på tv kan jag gå in och nosa lite på dom och nästan börja gråta för att det är så underbart fantastiskt att jag har mina två små söta...ÄLSKAR ER SÅ!!!

Eftermiddagen blev det gos- och sångstund i våran säng, åskoväder, kläder i kartong och ner i källaren, ritade, matlagning och sen detta plockande som aldrig tar slut. Tvättar nu men annars är hemmet i ordning för morgondagen. Ska bara lägga fram lite kläder och göra lite matsäck. Ska ut på picknick med C, H(1,5år) och E(2mån).

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar