söndag 30 augusti 2009

Söndag

FÖRKYLD dag idag!! Kände mig inget vidare i morse. Ont i halsen och tjock i näsa och huvud.
Sov drygt en timma på eftermiddagen, kände mig lite piggare efter det.

Har inte gjort nåt särskilt idag. Hade tänkt åka på marknad men det kändes bara jobbigt, så vi stannade bara hemma. Jesper och Iris var ut en sväng till lekparken, jag gick och lämnade en film men det är också det enda jag varit utanför dörren idag! Stackars Milla har bara varit inne. Vi är ju ute så mycket i veckorna så det tål hon nog...

Såg film igår, Slumdog Millionaire (samma regissör somTrainspotting). Den var rätt hemsk men bra...handlar om en kille från slummen i Indien som är med i Vem vill bli miljonär. Han misstänks ha fuskat när det går bra för honom, för vem från slummen ska kunna svaret på frågorna. Sen får man följa hans liv och händelser som gör att han kan svaren...fattar man vad jag skriver!? Jaja den var bra i alla fall, fick 8 Oscar!

Nu sitter jag och mumsar kantarellmacka (TACK mor och far) och dricker varm choklad...Jesper är ute och springer, hurtbullen min!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar