torsdag 24 september 2009

Gick till gammelmormor i morse. Var jätte länge sen vi var där. Hon är ju gammal och det känns inget kul att smitta ner henne med alla våra sjukor...Men nu är vi friska och krya! Fick ärtsoppa och pannkakor till lunch, mums! När vi gick dit gick vi förbi en skola där det stod en massa cyklar parkerade. Iris kommentarer: Massa cyklar, åååååh fiiin, mamma söpa cykel (köpa)!
Efter lunch gick vi sen vidare till Bvc. Båda barnen sov på vägen (Milla för tredje gången...en kortisdag idag). Lilltösen vägdes och mättes...6955g och 65cm! Så stor hon blivit:-)

När vi gick förbi lekparken var C, H och E där så vi stannade och blev kvar ända tills Jesper kom vid halv fem.

Åt middag, rester från igår, och hade sen riktig familjekvalitetstid...mys, sång och bus i våran säng. Åhh gosiga ungar och karl, vad himla bra jag har det!!!

Imorn är det bytardag, jag har gått igenom vad vi har och inte har så nu får vi hoppas att jag hittar nåt bra.

Är TRÖTT, Milla har börjat vakna halv sex och jag har svårt att komma i säng i tid...gäsp, borde alltså sova nu!

Det kommer ev hända lite nya saker i vår...man vet aldrig, och jag vet inte vad jag ska tycka...återkommer när jag vet mer!!

Segt att skriva idag:-(
God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar