söndag 13 september 2009

Söndag

Har känt mig lite sämre idag igen...morr, jag blir galen snart! Ont i halsen, spänner i bihålor och nacke och jag har en stor, öm, röd knöl uppe i gommen...som en jättefinne ungefär! Hmm kanske ska ta och ringa vårdcentralen imorn. Har bara varit inne idag. Jesper och Iris var och handlade på förmiddagen efter att jag skrivit ihop matlista för veckan. Har inte så mycket matpengar kvar så vi tar det som finns denna vecka. Blir mycket kyckling eftersom jag handlade massor förra veckan 1kg Kronfågel för 50kr, så jag köpte tre!!!
Sen var de ute i lekparken en sväng och jag fixade lite med nål och tråd...Milla har några byxor utan mudd nertill som bara är långa och tråkiga, men nu har de resår och är mindre långa och roliga:-)

Åt kotlett, pommes och limesås till lunch och till middag blev det fläskpannkaka. Gotti gott!

En sån där seg bloggdag så jag tror jag skippar detta nu. Barnen sover, karln min ska ut och springa och jag tror jag ska sätta mig framför tvn och bara glo. Filmen vi såg igår var förresten riktigt mysig....Marley & me hette den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar