onsdag 9 september 2009

Onsdag

Hemma-förmiddag med ännu mera tvätt (har inte vikt nåt än så det ligger drivor i hela vårt hem, sköter inte riktigt mitt jobb som hemmasambo;-)).
Åt tidig lunch och la sen Iris nästan en timma tidigare för lunchvila än vanligt. Men hon somnade som en liten gris. Milla ville inte riktigt så jag la mig hos henne och vi somnade båda två. En dryg timma senare kom Iris och väckte mig. Vi gick sen till öppna förskolan. Kul att träffa personalen igen (var ju i juni sist) och de blev så himla glada att se oss, kul! Många nya ansikten men en del gamlingar också. Skön eftermiddag, förutom att Iris trillade och slog hål på läppen, stackars liten. Slutade blöda snabbt i alla fall.
Handlade lite på vägen hem och sen blev det middagslagning...J o Z kom mitt i, bra då kunde hon roa mina tjejer så maten blev klar lite snabbare. Den ena var JÄTTE trött och den andra JÄTTE hungrig...dålig planering av mor! J o Z har nyss gått hem efter en himla massa prat (tänker på dig kära vän och önskar jag kunde göra allt bra!!!!) Skönt med sällskap när Jesper är iväg på kurs.

Milla har förresten börjat låta väldigt mycket och högt. Hon tjoar och skriker...har upptäckt att hon kan göra massa ljud och det vill hon visa ofta, kul och så mysig liten tjej.

Nu ska jag krypa ner i en tom säng...saknar dig Jesper!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar