lördag 5 september 2009

Kalas!

Idag var det minikalas för Iris...mormor och morfar kom och de hade med sig ett stooort paket. DOCKVAGN(enligt min önskan)...misstänkte att det skulle bli en hit och skojar ni att det blev. En sååå stolt och lycklig min när hon såg på kartongen vad det var. Hon sprang iväg och hämtade dockan innan kartongen var öppnad. Sen med öppnade hon resten med full koncentration och tungan rätt i mun. Lilla dockmamman...hon slirade iväg med sin nya fina röda BRIO så fort den var ihopimonterad.
Hon fick dessutom en Huskey (Schleich plastdjur)...som döptes till MIO som mormor och morfars huskey. De är så fina de djuren, Iris har redan elefant, ko, häst, anka, golden ret.
Åt en god rödavinbärstårta som jag hittade i min farmors gamla bak-kokbok.


Jag och Milla var och handlade ingredienser till den och morgondagens tårtor och kalas på Maxi på förmiddagen. Sen bakade jag och Iris...eller hon åt och jag bakade!!

Mysig dag och jag mår dessutom mycket bättre, skönt...nu blir det fotboll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar