fredag 4 september 2009

Hemma med en liten söt

Ja nu ligger jag i sängen och bloggar med en liten mysMilla sovandes bredvid...jösses vad smidigt det är när man bara har ett barn hemma. Nu får inte detta tolkas fel...ni med ett barn, ta nu inte detta som nån pik eller förmanande på nåt sätt. Tror det kan kännas lika jobbigt eller roligt om man så har ett eller fem barn...det är ju det man är mitt uppe i som gäller. Men sen när nån ny situation kommer så förstår man inte hur man kunde tycka att det var jobbigt i den innan...
ÖÖÖhhh, nu trasslar jag in mig i mina ord tror jag. Låter som jag tycker allt är jobbigt jämt och så är det ju inte...byter ämne!!

Är fortfarande förkyld och det var jobbigt i natt. Milla vaknade ca varannan timme och jag kände mig helt kokt...JÄTTE ont i halsen, kändes som det satt nån stor grej där nere som var i vägen när jag skulle svälja, uuäck! Ont i kroppen också...men nu på morgonen känns det bättre, tur. Men tror nog att vi får ställa in kalaset imorn...avvaktar lite med söndagens barnkalas, då är vi ju ute och jag behöver ju inte vara så närgången!
Men nu tycker jag att det är dags att bli frisk!!!

Regnet öser ner ute...lite skönt när jag vet att vi bara kan slöa inne:-)
Undrar vad min stora skrutta gör? Längtar efter henne...som vanligt när jag är borta från henne! Milla är mysig men Iris är ju sååå rolig, senaste sköna kommentaren: tokit...jättetokit! (tokigt)

Milla vände sig från rygg till mage förresten...nya framsteg hela tiden:-)

Skriver säkert igen senare idag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar