lördag 19 september 2009

Sämre igen:-(

Vaknade i natt och hade så ont i halsen...kunde knappt svälja för det kändes som det satt nåt ivägen! Blir så trött på dessa sjukor, har jag så kasst immunförsvar? Har dessutom ont i en visdomstand:-(
Bestämde mig ändå för att följa med ut i skogen som åskådare. Men efteråt när det blev dags för bankett orkade jag inte så jag och Milla blir kvar här hemma ikväll. Känns inte så bra heller att sitta bland folk när man är frisk, mor min ska till USA på tisdag så hon vill ju inte bli sjuk. Jesper och Iris fick åka själva och här sitter jag med en sovande liten dam i famnen, har nyss avnjutit en fantastisk middag...makaroner och falukorv (kvar från lunchen) Kanske är det den nyttiga maten som gör mig sååå frisk!?

Vi har en massa stora äckliga flugor härinne, hmmm, ska slå dom och sen krypa ner i soffan och glo på tv.

Ha en skön kväll och hoppas jag inte smittat folk nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar